fredag 17 december 2010

ledig helg

Idag hade jag en ledig dag tillsammans med mitt lilla <3! Vi var på stan en sväng på förmiddagen, köpte två klänningar och en julklapp. Lilleman var jätteduktig som satt i vagnen snällt när jag provade. Efter lunch slumrade vi båda två en stund i soffan, det var mys. Ikväll har jag varit på julfest på jobbet där det bjöds på mat och dryck. Så nu är man lite lagom dåsig efter två tallrikar julmat, vin och glögg. Nu sitter jag och kikar på hus på hemnet. Längtar så tills vi får köpa vårt eget hus...

Jag är ledig i helgen. I morgon ska Kim döma innebandy hela dagen så då tänkte jag passa på att åka till Norrköping och köpa julklappar. Men jag vet inte, är inte jättesugen på att åka ensam med lilleman heller. Vi får se i morgon hur det blir...

Trevlig helg alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar