söndag 21 november 2010

åtta av nio

Ännu en söndag på jobbet avklarad. Ska bli sååå himla skönt att vara ledig nästa helg, men först väntar ju fortsatt arbete fram till på torsdag. Det är lite kämpigt det här passat jag är mitt uppe i, jag jobbar åtta dagar av nio. Men efter det kommer är välförtjänt ledighet på hela tre dagar. Schysst! I morgon ska jag börja lite tidigare än vanligt, ska på möte tre timmar på förmiddagen och därefter lunch med arbetskamraterna. Förhoppningsvis får jag sluta några timmar tidigare också! :)

I går hade jag min enda lediga dag på dessa nio. Den spenderades först i Björkvik, vi firade mamma lite eftersom hon fyllde i tisdags. Hon fick en lila morgonrock och en stavmixer från obh nordicas chiliserie och en bukett blommor. Efter både mat och tårta åkte jag och Emilian (Kim spenderade dagen på en innebandyplan i Malmköping) hemåt och inväntade vårat kvällsbesök. Lollo & Tobbe och Emeli & Joel kom över en sväng. Vi fixade lite tacopajsbuffé och planerade inför nyår. Det kommer bli miiiis med massa god mat!

Nedan följer ett par bilder från förra lördagen när vi festade till det och gick på Hassle på Safiren. Lollo och jag hade himla kul innan det bar iväg ut...


 skål!


 <3


 tokfia ;)


Haha, nu ligger Kim och pratar i sömnen. "Jag kommer säkert när du kommer tillbaka!" What? Aja, blir sängen för min del också nu. Ska ju knalla upp igen om sju timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar